-

Morgon i Dubai!

Publicerad 2010-01-07 07:38:50 i Dubai 2010

Hej Hallå!

Vaknade nyss som är 7 i sverige och 10 här :D Har ätit frukost och drack världens godaste typ av "saft". Lovisa ser på tv och hon ser "teknat" avatar och allt är på "Dubaiiska Haha! igår plockade vi ju mycket snäckor och resultatet blev riktigt bra medans lovisa och jonathan har inga nästan har jag en hel full skål :D Idag ska vi först bada på stranden och sånt till 3 (som är kl 12 i sverige) sedan ska vi åka på krydd och guld marknad :D Mamma visste inte om det fanns något annat där mer än krydor och guld men vi får se :D Det kanske inte är idag men annars blir det någon annan dag och jag beättar sen :D  :D Jag sitter här och fryser lite, för att inne i våran lägenhet måste det vara lite kallt för att man ska kunna sova för ute är det för varmt så man inte kan sova haha! Ska ut på balkongen sen :D
 här kommer två bilder ni inte har sett:

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-01-07 12:31:09

Det är såååå himmla härligt då man doppar sig i havet första gången på hela semestern! Man kan typ inte kliva upp. xD Lite härligt att ni typ har hotellet bredvid havet! :P <3

Postat av: <3<3

Publicerad 2010-01-07 15:42:59

hoppas du har de sköönttt

Postat av: youngstars

Publicerad 2010-01-07 21:55:42

gud va avensjuk jag blir! Vill också till värmen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela