-

Nu!

Publicerad 2010-01-25 20:02:32 i Skoldagar (7:an)

Hello!

Jag har nyss skickat mina onsdasidrottsbilder Haha! långt ord :D I alla fall så har jag bara slappa (trött Zzz) Men ja jag och jonathan kör något CS liknade sak och vi är riktigt bra vin äger typ sunder. Nu är det min tur så Jonathan gäst bloggar nu!

Jonathan här!


Hej!

Amanda det heter call of duty mordenwarfare2 vi pawnar sönder vi är i level 31

Amanda här igen!

Men din lilla bajs sak, han orka inte skriva mer men ja jag ska i morgon eeh typ vad heter det just det jag jag ska ha So och gympa och det kommer vara GB (slalom) och jag tror det blir slalom skidor :S men jag vill åka snowbord men men kanske ska hyra :D vi får se i alla fall vill jag bara säga till mina kära vänner BLOGGA MERA 
Här kommer blider på mitt finger som jag gjorde illa när jag skulle känna på skridskorn :D


Fina bilder :D Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela