-

Nytt inlägg

Publicerad 2010-01-03 19:03:15 i Dubai 2010

Hello!

Det kanske inte blir några bilder från dagen eftersom det inte blev då många. Jag är grymt trött vet inte varför. Bara några dagar kvar tills dubai och gud vad jag längtar pappa och dom andar åkte på morgonen och har precis kommit framme tror jag :D Vill åka med dom men men. Jag tänkte lägga upp någon bild på något annat, :D XD
Här kommer lite nyårs bilder!
Kajsa och Jag gick ut och kolla på raketer!
Och då tog vi lite bilder okey ganska mycket men här är några få...




Jag var barbent så jag satt på mig överdrags byxor och kajsa hade strumpbyxor bara och orkade inte sätta på sig det hahaha
Nu ska jag äta mmumms mat

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-03 22:04:18

hah ja :D :D jodå den var väl bra... I guess ;) för dig då? (:

Postat av: C a s s i e

Publicerad 2010-01-04 01:21:38

Haha okeeii ;) Just nu klockan 02:00 sitter jag och målar naglarna ;) sj ?



Hehe, eftersom du inte e nåt oth fan kan du gärna fortsätta snacka med mig på www.sweetfrog.blogg.se och kanske ställa någon liten fråga i min frågestund?



Kramaaaar! <3

Postat av: youngstars

Publicerad 2010-01-07 22:04:17

vilka länder har du besökt?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela