-

Pass!

Publicerad 2010-01-04 10:41:50 i Dubai 2010

Godmorgon!

Kl är nu 10:17 och jag sitter i soffan och tar det lungt, Vaknade kl ca 09:10 kanske och gick och badade. Mamma har ringt till svenska pass och kollat om våra pass var bra eller så och det var dom :D så kl ett ska vi åka och sedan hämnta dom. åt ägg på macka till frukost, och igår såg jag den här filmen på tven ååh vad hette den mannen hette typ inman, och tjejen arn typ och ja ja ni fattar nog inte vad jag menar :D haha. gjorde en "ny" header liknande sak igår, jag tycker det är jätte kul, ska försöka byta så jag inte har den här blåa och bruna.
Jaaa i morgon åker vi till Dubai :D och då går alla där hemme i skola :D :D sund för dom men jippi för mua :D
Viste inte själv att det var skola i morgon förns i går när Emmelinda sa det till mig på MSN :D Jag bara What?? är det skola haha oj  :D
1 Dag kvar!

ååh pappa ringde igår och sa: Vår lägenhet är jätte stor, 3 meter till tak och poolen är 15 meter bort och havet är bara något meter bort :D

gissa om jag längtar nu :D

sagan fortsätter.....

Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2010-01-04 13:11:06

hahahahahahahahahahahahahahaaaahahhahahahaha

Det är inte skola imorgon xD hhahahahahhhah vi är ju ledig en hel vecka till hahahahaahahahahahahaha XD Sen har vi ju hemmastudier på måndagen hahahahahahahahaha XD!!!!!!!!!

<33

Postat av: C a s s i e

Publicerad 2010-01-04 14:05:33

Sv; hihi det svarar jag på i ett inlägg sen ;)

Det är du inte ensam om hurru! ;)

Hur gammal eru?

Kram kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-04 17:11:30

Filmen hette "åter till cold mountain". Jag såg den själv och tyckte att den var jättebra! Killen hette Inman, tjejen hette Ada.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela