-

Reser idag!

Publicerad 2010-01-05 10:06:43 i Dubai 2010

Hej Hej!

Vaknade kl 09:00 och gick och badade, Satt på mig mina kläder och sedan så åt jag frukost :D det blev yoghurt och saft :D haha! kl är snart 10 om 2 minuter och då är det 13:00 i Dubai :D Gud det känns som vi inte kommer ta så jätte lång tid ååh! :D och min kompis Emmelinda sa att det var skola "idag" men det är det inte hon var säker på det men det är det ju inte Haha! :D Jag kommer inte blogga på flyggpaltsen eftersom det inte går så bra (jag gör det bara i fall det skulle gå) och jag kommer inte att blogga i planet haha (får inte och går inte) och då kommer jag inte blogga på 6-8 timmar :D Ni får hålla tummarna på att jag kan blogga på hotellet men pappa sa att det gick :D :D ååh tänk att kliva upp på morgon och sedan gå på stranden och efter det äta frukost :DDD

Om det skulle bli något fel och att det inte går att blogga där så kommer jag hem om en vecka :O
Men det kommer säkert gå :DD

Sagan fortsätter.....


Och miley cyrus tävling ser ut såhär det är hittils 2 st med:

Mileycyrus bloggen: 5 kommentarer
mileyraycyrus bloggen: 2 Kommentarer

Ni som är med kan gärna säga det på era bloggar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela