-

shoppingcenter!

Publicerad 2010-01-08 07:54:35 i Dubai 2010

Japp!

Hej igen, jo det vart inte så jätte mycket shopping för vi kom kl 9 dit typ och sedan åt vi till 10 och det stängde 12 så vi hade bara två timmar på oss, och vi kolla runt lite och jag hitta ett rosa ganska mörk rosa linne med glitter som ränder svårt att säga som jag kanske bara kanske ska visa på bloggen :D och så köpte jag godis från Dubai som var jätte gott :D och sedan köpte jag sen slags salva liknade som luktade jätte gott :D. efter jag hade hanlat linet och godiset så var kl 11 och jag ville inte åka hem så jag fick stanna med Perra och Johanna :D vi gick runt och Perra försvann fort sedan när vi hade kollat lite här och där gick vi mot utgången och sedan kom Perra och hade köpt en gamal karta som tavla och den ska han ha på toan "Skojja..." :D sedan skulle vi hem och då vinkade vi in taxin men den där eller dom där tusen taxisarna så vi gick fram en bit och såg typ tusen taxisar som vänta på att nån ville åka det var en stor kö och haha det var ju lite kul Haha! :D sedan kom vi hem kl typ 12:30

Idag då:

Japp idag ska vi fara på badparken och fara på marknad och vi kommer intte hem för än i kväll så det kanske kommer bilder i morgon i ställe :D Men men nu ska vi ner och köpa glass tror jag så Ses


Bild på Jonathan när vi grävde ner han i sanden igår


Och Lovisa ner grävd :D
Jag blev det med men bilderna var inge bra för lovisa satt på mig Haha!
kanske kommer upp :D

Ses

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-01-08 11:36:04

opps! Komentaren jag skrev skulle egentligen varit här uppe, haha xD Härligt ni verkar ha det :P <3

Postat av: youngstars

Publicerad 2010-01-08 23:22:50

hahah vilka roliga bilder :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela