-

Stranden :D

Publicerad 2010-01-06 13:04:45 i Dubai 2010

Godmorgon för er i sverige!

Hello ja nu är kl 15.10 här i dubai och 12.10 i sverige :D Vaknade kl 05.? svensk tid och sedan åt jag frukost och gick ner till stranden, Jag kom precis hem från och har badat i poolen och i havet och det var jätte skönt att bada gud vad synd att det inte är såhär i sverige, Jag har plockat tusentals snäckor som ska följa med hem och i kväll ska vi göra halsband och armband av dom minsta snäckorna :D kl 4 i dubai tid som är 1 i svensk tid ska vi till marinan och kl 8 i dubai tid ska vi äta middag (här äter dom sent middag typ :D).

Haha! jag ser lite galen ut och jonathan ser jätte vit ut för han har eller mamma gav han jätte mycket solkräm, fast det gör jag med haha!


Haha!


Den här bilden ser ut som en öken Haha! Snyg va!

det ser ut som jag har en jätte stor fot

 

Ska gå nu :D

Älskar er puss och kram från Mandisxd :D det kommer mer omgivning i nästa inlägg kanska :D

Sagan fortsätter....

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-06 13:42:18

fina bilder , mkt action x)) haha :D

Postat av: Moster

Publicerad 2010-01-06 15:31:01

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!! Jag är inte alls avundsjuk.... Här är det -28 och vi sitter inne!

Postat av: youngstars bloggen

Publicerad 2010-01-06 19:27:55

jätte fina bilder, och fin header. När kommer du hem?

Postat av: youngstars bloggen

Publicerad 2010-01-06 19:29:21

du har en fråga, kan du rösta på mig hos seldemi.blogg.se så jag blir månadens blogg?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela