-

Tillbaka!

Publicerad 2010-01-27 21:37:18 i Skoldagar (7:an)

Hej!

Jag vet att förra inlägget blev lite konstigt men jag stressa som sjutton som jag gör nu med men jag har idag fotat upp hela mit minnes kort för vi hade onsdasidrott och det var en känsla vi hade idag och jag tog typ tusen bilder och jag tror att jag tar ledsen eller ensam eller något sånt eller Glad eller något sånt fick rätt roliga bilder :D dom kommer nog upp i morgon eller något sånt, men gud jag glömde att jag ska ju lägga upp skidbilderna :S jag måste lägga upp dom på stor datorn så filmerna sparas först så det är därför dom inte kommer upp nu, nu ni fattar men jag. Vi tog oxå bilder om haiti (stavning) och det var värsta sorligt :( vi gjorde en jordbävnings bild (stavning) och jag var under bordet och Nina låg skadad på golvet för hon blev träffad av något ;( men ja jag ska i morgon ha volleyboll typ och börja kl 9:30 jippi haha då har vi ??? jo just det ja haha Volleyboll som jag sa och tyåp matte/No och vi ska få tillbaka matte provet *NEJ* jag kommer säker få IG- för asså nej men jag kommer få det typ ååh jag vill ha bra betyg :( HOPPAS :D :D i alla fall så har jag fastnat på en låt som inte kommer ur min skalle :D Haha! så jag tänkte lägga upp en youtube *Såklar!* låt inte den som jag har fastnat på en annan som jag kan fasta på eller något sån men ja ja AMANDA SLUTA SKRIV :D OPPS!

Haha!
 psst! ska sätta in en ny musik-spelare nu!
hoppas jag Haha!
Här är en ganska ny Rihanna låt!

Ses i morgon!
sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela