-

Tillbaka!

Publicerad 2010-01-06 19:25:10 i Dubai 2010

Hej igen!

Först vill jag fråga vad tycker ni om den nya Dubai headern? jag vet att ni tycker jag byter header ofta det tycker min lillebror med men det är kul och det andra Dubai headern var tråkig :D Haha!
I alla fall har vi gått på lite marknader och sånt och jag fick lära mig om pengarna och om jag tex har med mig 1000kr här och ska ordna det till dubai pengar så är det 500kr man tar som halva och så har vi ätit på resturang mm haha! :D
men nu ska jag spela kort Haha! ha det bra :D

Sparkar i havet :D

Kommentarer

Postat av: Wewant

Publicerad 2010-01-06 23:23:40

cool header, ser asskönt ut!

Postat av: youngstars

Publicerad 2010-01-07 21:57:20

vad använder du för kamera?

För du tar skit fina bilder

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela