-

Tv kvällen idag var att se på herry potter och massa andra filmer :D

Publicerad 2010-01-02 22:19:46 i Dubai 2010

Ja som sagt ska jag snart gå och lägga mig eller inte jag ska se klart filmen, Ja nu slog kl 22.00 och nu ska jag ta en mandarin :D I morgon ska vi dra till shoppingcentret, jag vet ej vad jag ska köpa där eftersom jag drar till dubai. jag tror inte jag kommer köpa något mer än en dataväska om jag änns köper det, jag har 1000kr med mig och 1500 kr i resepeng. Jag tänkte göra en hissning och en dissning :D
Jag hissar:

Ni vet när man längtar efter något, när det pirrar i magen.
när man längtar tills den sista dagen kommer. som jag och dubai :D
Jag hissar längtan

Jag dissar:

När tiden går för fort när man har kul. :D


Ses i morgon.....

Sagan fortsätter.....

Kommentarer

Postat av: ellenor

Publicerad 2010-01-03 00:04:03

HAhaha ska försöka men har inte så mkt tid :P xD hahaha <33333333

Postat av: Bitterfittan

Publicerad 2010-01-03 02:20:55

härligt ;) vad händer imorgon sötnos?

Postat av: youngstars bloggen

Publicerad 2010-01-03 11:53:55

När ska du till dubai? =)

sv; Igår va jag i stockholm och träffade mina kusiner från london. Började gråta av hur mycket jag saknat dom... :s

Men idag ska jag pilla med min blogg,plugga och städa mitt rum. Sjdå?

Postat av: youngstars bloggen

Publicerad 2010-01-03 11:54:33

När ska du till dubai? =)

sv; Igår va jag i stockholm och träffade mina kusiner från london. Började gråta av hur mycket jag saknat dom... :s

Men idag ska jag pilla med min blogg,plugga och städa mitt rum. Sjdå?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela