-

Vad tänker vi på?

Publicerad 2010-01-21 21:37:17 i Skoldagar (7:an)


VARFÖR GÖR VISSA SÅNT HÄR?


Jag förstår ingenting, Sverige ska vara det land som alla villa vara i och det land som ska vara

 tryckt och bra, men jag förstår inte jag som barn tycket att det här är skit men ni äldre värkar

gillar det. Ni som har grisar kan ni inte tänka eller? grisar har liv det har känslor det känner i fall ni

sparkar på dom och hur kan ni vara så hjärtlösa och grymt elaka att sparka på djur? Tänk er att ni

får leva så, trångkt och att nån sparkar på er, Hur fan skulle det kännas och hur sjutton ska era

barn eller andra barn som ser åp nyheterna ellerD något annat om grisarna tro om er som gör sånt.

och jag fattar inte att ni som äter gris utan att må grymt dåligt. Jag har ont i magen när jag äter gris
och jag fattar inte. och asså jag kan inte förstå er. tänk på djuren era ******* jag hatar djurplågeri
jag vill göra något åt detta,men bara för att jag gör något så är det fortfarande miljoner människor

som måste hjälpa till. :,( tänk inte på er själva bara.




God Natt från en grymt besviken mandisxd. (Vi måste göra något)

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela