-

Vet, vet och än en gång jag vet!

Publicerad 2010-01-13 15:23:59 i Skoldagar (7:an)

Hej!
Jag ska byta min header det ska jag och jag ska lägg upp mer bilder från dubai det ska jag och jag ska göra matte läxan det ska jag :d men först ska jag se 3 filmer :D asså den här månaden blir en riktigt kall och film månad tycker jag, ni kanske inte vist det men min favorit skådispelare är Emma roberts har sett alla i alla fall snart alla filmer hon har varit med i. Hon är jätte dukig och gud vad bra hon är (ni som inte vet s har hon spelat in hundparnsonatet stavning på det och waild child mm + stavning) ja så då ska jag kanske göra en kopp varm choklad och sitta i soffan eller kan jag ta muffinsen jag köpte på stan idag :D hihi här kommer lite bilder från filmen jag ska se som heter "Nancy Drew" alla säger den är jätte bra :D
och ni kan gärna säga vad jag ska ha mer av på bloggen lägg bara en kommentar
Nancy Drew Gallery
Nancy Drew Gallery
Nancy Drew Gallery
Nancy Drew Gallery
Nancy Drew Gallery
Bilderna är inte precis från trailen men dom är i filmen :D


/ Xoxo Mandisxd

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-01-13 19:25:41

Varför bjöd du inte hem mig? Haha! Den verkande ju jjättebra :D <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela