-

Dag 3

Publicerad 2010-07-06 20:00:28 i Tunisien 2010

Dag 3...

Dag 3 var som nästan alla andra dagar. man vaknade upp med solen i ögonen och den var varm och skön.


vår balkong
Vi badade och var på stranden.

Sedan mot kvällen efter middagen gick vi ner mot stranden, jag hadde på mig mina röda converse Haha! och min vita klänning. sen där nere var det sån här dans för barn och sånt så Albert, Alice och Lovisa vad uppe där och dansa och Alice ville att jag skulle oxå gå upp där hihi så jag var oxå med.


Alice och Lovisa hadde på sig sina klädder de köpte på marknaden.


sen tog jag och jonathan kort på stranden :)

Dag 4...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela