-

Dag 4 (Inte så mycket bilder)

Publicerad 2010-07-06 20:12:22 i Tunisien 2010

Dag 4 :)

Den dagen blev jonathan dålig och låg nästan hela tiden i sängen och det var den dagen vi tänkte fara på den gamla marknaden, så jag, Laila, Alice och Mormor åkte dit bara. men jag kunde inte ha med kameran då för det är ett rätt fattit ställe och dom är rätt bra på och sno så jag lämna den hemma.

Det var en liten pojke där som skrek något på (deras språk) på svenska skulle det nog vara kom och köp melon billigt, Han och hans pappa stod vid en bil med flak som var full med vattenmeloner.

Eftersom Jonte var så sjuk så köpte jag ett litet halsband och till Lovisa köpte jag en rosa plånbok och en hårklämma. Till mig sjäälv köpte jag en sån där strand sak. se bilden!


Haha! Jag ser lite rolig ut men men Haha! :)
Sen var det ju så varmt att man typ dog seroöst ååh vad varmt det var.

Vi åkte hem ganska fort. sen badade vi och sånt. sen var vi klar med den dan oxå.


Dag 5...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela