-

Fast på...

Publicerad 2010-07-05 10:40:18 i Tunisien 2010

Hej!

Jaah nu har jag betala 29/h för att få blogga och göra saker på datan!


Vi missa planet hem :P Haha!

Jo, vi skulle sova och så och sedan ringde klockan på mobilen allt var så bra och vi var i tid och så kolla mamma på klockan och sa: NEJ NEJ NEJ! Vi har ju inte ställt om klockan till svensk tid (Vi hade i Tunisiens tid). Hihi! Men men sånt kan hända. Så vi gick ner och kolla om vi kunde åka med tåget vi först tänkte åka med, men det var såklart fullt. så vi gick tillbaka och köpte tågbiljeter och ska åka nån gång vid 12 tiden :)

Jag kommer blogga om hela resan när jag kommer hem, men det kommer ju bli lite konstigt för jag har ju skrivit om tåg resan dit, och laggt upp bilder på första dagen hmm... så jag tänker göra såhär att jag berättar om flyget dit och resan (dag: 1, 2, 3, 4, 5, 6 och 7) Och hemresan.

Yoooh, vad äklickt det här tangentbordet är blää! haha! måste verkligen tvätta händerna sen :P

ååh jag vill liksom blogga allt nu men kan inte för bilderna inte är på den här datan!

KOMMER KOMMA HEM TYP VID 7 TIDEN IKVÄLL.... -.-' 
men jag tänker ändå blogga Hahah! (Älskar att blogga)!

Kommer oxå göra en ny header :) 

Ska köpa något och dricka nu och kanske en tidning :P ses (Bilden har jag rita själv Haha! så snygg eller hur hahaha!)


Kommentarer

Postat av: Ronja ♥

Publicerad 2010-07-05 14:16:22

heeej älskar din blogg kika gärna in på min !!!

:D

Postat av: Ronja ♥

Publicerad 2010-07-05 14:19:19

hur gammal ä du ? du ä ju knappast 110!!!!!!

Postat av: ; ICE

Publicerad 2010-07-05 19:56:39

Jag har haft det bra. Hur äre med dig? :)

Postat av: bea

Publicerad 2010-07-05 19:57:11

jag har städat och varit ute och njutigt av solen:)

självdå?

kram:)

Postat av: Marie

Publicerad 2010-07-05 21:26:43

Fin blogg :)

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela