-

Flygplatsen...

Publicerad 2010-07-06 11:52:38 i Tunisien 2010

Nu fortsätter jag...

Sen när vi var klar med allt och klockan hade blivit så mycket att vi var tvungen att börja röra oss till tåget mot arlanda, gick vi ner till tågstationen.
Det roliga med det här (Resan) är att mormor inte visste om att vi skulle med, Haha! Så när jag smsa Laila och sa vi är påväg till gayt 5 (Stavning) så smsa hon tillbaka: Vi med!
Så vi åkte hiss upp (HATAR HISSAR) Och vänta lite när vi hade kommit upp, vi såg dom köra förbi och sprang sedan och ställde oss bakom dom, vi gick med dom ett bra tag. sedan när dom stanna och mormor titta bak, vi bah smila haha! och hon märkte oss inte sedan vände hon sig om igen och kolla och sen men oj va vad gör ni här och oj HAHA! så kul var det haha!
Sedan kramades alla.
och Alice och Lovisa älskade våra glasögon hahaha! KOLLA IN!

Söta :) HAHA!
Sen när vi hade chekat in och var klara så gick vi in i själva arlanda,
jag ville ju köpa godis till flyget..
men mamma hade andra tankar som då var ett Nej Amanda!

Men mamma den här är ju inte så stor, Kolla vad som speglas i mina glasögon :P Haha!

mumms :)
Men jag var nog inte knäppast Hehe! Laila trodde nog vi var framme i Tunisien lite för snabbt :)

Lailas Tunisien?!?
Det blev inga bilder PÅ planet för min kamera dog haha!
sen när vi landa var det rätt mörkt och luften var fuktig. så vi tog våra väskor och satte oss på en buss och åkte till hotellet.
Man somnade typ dirket när vi var framme, för man var sååå trött.

Nu dag 1...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela