-

Första dagen i Tunisien...

Publicerad 2010-07-06 18:56:43 i Tunisien 2010

Hej!

Första dagen i Tunisien ja då kände man sig bra blek haha! men det var varmt och skönt och soligt. vi börja med att gå till frukosten där det fanns typ 100 maträtter att välja på + pannkaka. sen som efter rätt till frukosten fanns det kakor och pajer och tårtbitar + melon och frukot (mmumms). så när man satt där och åt var man nöjd haha!
Efter det så bestämde vi barn haha att vi skulle börja i poolen och sen gå ner till stranden (havet). så vi bada, bada och badade i poolen.

Albert precis i hoppet...

Jag haha! :P

Sen när vi hade bada klart i poolen och sånt så gick vi ner mot stranden, vi hade den dagen inte hittat rätt väg så vi gick breddvid en uttorkad flod, och allt såg så tort ut. sen när man ser havet för första gången då blir allt bara jaa.. haha! Jag typ börja springa ner till stranden. Stranden var typ as varm man brände typ fötterna haha! XD

Ser ni den torra floden på ena sidan <--

Havet :D

Lovisa och Alice letar snäckor...
Efter en hel dag bad så blev det sedan resturang.
Jag och Lovisa plockade blommor från träd och buskar och sånt och ordnade håret, jag ordnade lovisar flättor först.


Alice kom precis när jag var klar med Lovisa så då frågade hon om hon oxå fick :) SÅKLART!

Alices hår <3

Dag 2...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela