-

Gör om i...

Publicerad 2010-07-20 19:40:16 i ♥ Sommarlovet 2010

Heej!

Håller på att göra om i hela mitt rum så det är därför jag inte har hunnit blogga något idag. Jag är nästan klar tar bara en paus då och då för att göra annat men ska snart fortsätta, ska bara låta golvet torka. Men jag kan ju vissa bilder på ett skåp jag köpte idag på en loppis, ser nästan ny ut.
skåpet:

Ser lite stökigt ut i den på bilden men jag var inte klar när jag tog kortet så ja ja men jag satte mig ner och läste en kommentar och ååh vad hette hon eeh något på jo just det ja! Mimmi hon frågade om bilder lr kanske en film från när jag och kajsa sjöng på midsommar. Ååh jag trodde ni hade glömt det men hon frågade om jag kunnde lägga upp!

Svar: SORRY! Jag har bara en film och jag vet inte men kanske kanske kanske kan jag lägga upp den men hmm OKEY jag gör det :D den kommer upp i det här inlägget snart!

Jag och kajsa när vi sjunger på midsommar.
I miss you!
Ordna HD!

Varje gång jag tittar bort eller vänder mig bort så skrattar jag bara så ni vet.
+ ser lite tjock ut hahahahahahaha! pga klänningen HAHA! men men
Ska fortsätta städa/fixa/orda nu  så ha det bra ses.
+ ni kan få se bilder på tanden jag drog ut :P om ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela