-

Kommer hem...

Publicerad 2010-07-04 18:10:19 i Tunisien 2010

Heej!
Nu ska vi snart åka med en buss till flygplatsen. Flyget kommer gå kl typ 8 och vi kommer komma fram 2 på morgon :)


JAG LOVAR att blogga när jag kommer hem, så att ni får se hela min resa. jag kommer blogga om varje dag och varje minut :)

SKA NU SNART ÅKA SÅ, SES SNART!



Jag och Alkazar <3
Saknar dig, vi lär nog inte träffas något mer :( men det var kul att vara med dig :D

HMM Vad kan detta vara :O

Det får ni veta när jag kommer hem :)

Kommentarer

Postat av: MileyCyrusFan

Publicerad 2010-07-04 22:35:07

söt bild

Postat av: MileyCyrusFan

Publicerad 2010-07-04 22:35:09

söt bild

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela