-

Kosrt inlägg (Sista dagen)

Publicerad 2010-07-07 13:45:03 i Tunisien 2010

Sista dagen!

Sorligt vill vara kvar så jag låg lite extra länge i sängen sedan så klev jag upp packade och efter frukosten var jag klar. Vi skulle åka hem vid 5 så vi bada ett bra tag sedan när vi nästan skulle åka hem så gjorde jag en Tatoo. Ni kan se på bilderna.

Här är Lovisas Tatoo :P

Alice Tatoo :)

Och min, Oj det ser ut som jag är as brun typ halva armen :P OKEY men så är det i alla fall in nu :P

SÅ HÄR SÅG DET UT INNAN VI ÅKTE. SAKNAR DOM FAKTIST!


SES!
Nu orkar jag inte blogga något mer haha! Har suttit lälnge nu och bara blogga. Det är ju soligt ute och jag sitter fortfarande i pyamas så

SES!

Kommentarer

Postat av: MileyCyrusFan

Publicerad 2010-07-14 14:37:15

fina bilder och snygg header!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela