-

Soligt och varmt..

Publicerad 2010-07-19 13:01:06 i ♥ Sommarlovet 2010

Sitter ute i växthuset och det är nästan lite för varmt, har precis dragit ut en tand oss tandlänkaren. och först kladda dom på någon kräm sak på tanden sen tog dom en sprutta, sen gjorde dom samma på insidan av tanden och då kan jag säga att det gjorde ont. då tog dom bort spruttan vänta i typ 10 sek sen fortsatte dom och då väntade jag länge innan dom skulle sätta in den, men han sa KLART så fatta jag inget. jag hade ju inte känt något... sen drog dom tanden och nu ser ju ut som när jag var nio :P SkOJA nej men asså jag vill inte ha tandställning och kanske kommer få den men jag har typ en månad på mig att se till så att tanden kommer på plats och det SKA jag ordna :P

Som jag sa nyss så sitter jag i solen och solar, lyssnar på lite sommar låtar och läser FRIDA (Tidning), ska smyga och ta en jordgubbe från vårat trädgårdsland nu så ses :P



BILD TAGEN AV MIG :D

TACK för alla kommentarer :D

Ska in och laga mat nu ses!

Kommentarer

Postat av: ma ti l d a

Publicerad 2010-07-19 20:45:35

svar; tack så jättemycket :)

Postat av: Natalie - It's all about attitude

Publicerad 2010-07-19 21:35:49

Vilken snygg blogg du har :D

Och jätte fin design!



ta hand om dig, kram!

Postat av: nora

Publicerad 2010-07-19 22:43:59

sv: Tack! :)

Kul att du gillade min blogg! blir jätte glad nu :D

Postat av: nora

Publicerad 2010-07-20 19:06:28

sV: inget speciellt :D dudå?

Postat av: mimmii

Publicerad 2010-07-20 19:30:01

Hej "Mandisxd"!



Jag brukar kolla in på din blogg då och då men jag undrar är: Jag minns när du berätta om att du skulle sjunga på midsommar, jo har du inga bilder från det eller en film. Skulle vara kul att se.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela