-

Tandläkaren!

Publicerad 2010-07-19 08:50:27 i ♥ Sommarlovet 2010

Cha Cha!
Jo, idag så ska jag till tandläkaren och ta bort en tand, jag vill inte det :(.. men jag antar att jag oxå kommer få tandställning. men det kan bli bra. Ska försöka locka till mig en tidning av mamma, om jag är duktig HAHAHA! :D
Tack för kommentarerna!
Ni vet ju hur mycket man är borta när man har lov!
Visste ni....
Jag ska åka till Schweiz på torsdag (lr fredag)
Känns som jag vill vara hemma iställe än att åka utomlands igen. Vi ska bara vara där i 4 dagar så men men det är väl OKEY!


Melon <3 hihi!

Kommentarer

Postat av: ma ti l d a

Publicerad 2010-07-19 09:18:44

svar; hehe ja :)

är morgonmänniska så älskar att gå upp tidigt.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela