-

Tunisien dag 6

Publicerad 2010-07-07 13:08:54 i Tunisien 2010

Dag 6 Ridning!

Kl typ 6 vaknade vi den dagen och klev upp och åt frukost.

sen gick vi till det här stället:


Här är stallet (Jätte fin var det), Ni ser längst ut på bilden är det en ingång, där stod min häst (Alkazar)

Sedan tog vi ut våra hästar och började rida.Vi red på stranden och det var så mysigt. och allt var så KUL. Har inga bilder från dagen ni får se dom senare för att Laila tog kort under turen.

Sedan den här dagen hade jonathan börja blivit mycket bättre och då åkte han oxå upp med en sån här:

Han sa att det var jätte kul :D Filmen är när dom ska precis landa (Laila och jonte)

Men efter det drog vi på en till ny marknad...

Såhär såg marknaden ut, jätte mysign men...
där blev jag f*n j*vling förbannad på en j*vla idiot, Jag kollade på converse (Rosa) Och tänkte ja dom här ska jag köpa men han som ägde stället bara ja ja ja köp köp kom kom igen man bah men ta det lungt asså ååh. Sedan var det något kontigt på mina skor så jag sa det oh han tog fram en sax och försökte ta bort det och jag sa nej men du jag vill ha andra skor eller billigare pris, så han sa gå upp där så får du andra skor. Jag ville ha ljus rosa för det fanns både ljus och mörka. sen var det en kille och en tjej som var där upp och dom tog fram ett par mörka och jag sa jag vill ha ljusa. Sen börja dom typ titta på varann och ni vet nästan som dom bah asså gud vilken tönt hon är... så jag sa att jag inte ville köpa skorna längre till dom två och ena kille försökte ta tag i min arm och säga att han kunde ge mig ett par ljusa. men jag tänkte bara nej du det är försent och jag sa: No no uuhmm *liksom andades ut* och sedan när jag gick ner för trappen hörde jag hur dom härmade mig. Så jag kände mig seriöst mobbad och jag blev så j*vla sur att jag börja gråta och sa till han som ägde ställe att jag skulle ha mina pengar tillbaka och mamma undra varför och ja bah jag köpter skor heldre dyrare än att köpa dom här. så jag fick tillbaka skorna och gick därifrån. sedan hitta jag en annan snäll man som sålde skor till mig samma fast ljusa och jag blev jätte glad, och vi fick dom för ett bra pris. Ååh jag ville så gärna spotta den där gubben i ansiktet, men eftersom jag är snäll gör jag inte det :P.
Men här är fler bilder från marknaden:

:)

Jag skulle ta kort på den här trånga gången, så jag börja fota sen ställde den här tanten sig mitt i vägen och börja vinka in i kameran. Jag tänkte eeh okey hon kanske vill bli fotograferad. Sen räckte hon fram handen och ville ha betalt så jag sa att jag inte hadde några pengar och titta på mig med ett leende och gick.

Sen så var jag med världens sötaste Albert som gjorde en glad, man kan inte vara sur när Albert är i närheten :P

Titta vad söt han :)

Söt <3

Världens sötaste  <3
dag 7...

Kommentarer

Postat av: a.l.a

Publicerad 2010-07-09 12:26:19

ser mysigt ut =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela