-

Kroken i idas öra..

Publicerad 2010-07-18 18:04:44 i ♥ Sommarlovet 2010

Hemma!

Åhh vädret hemma var rätt fin så kanske kom vi med sol hem haha!
I alla fall så har vi gjort mycket när vi har varit i stugan (Vart ska man börja :))!!
Okey första dagen (Vi kom på en kväll så jag skriver om första dagen dagen)
Haha!
Ja så var jag med Kajsa och Fannie <3 Haha! vi hade kul och for ner och bada mm..
men den dagen var jag smart nog att inte ta med mig kameran -.-'
Sedan var vi oxå på marknad Haha! Jag,Kajsa och Fannie gick omkring och hade kul Hihi!

Kajsa och Jag :P Haha! ser ni vad min bruna färg har försvunnit jag är ju vit igen -.-' Hihi!

Kolla (Haha!) Jag, Fannie och kajsa kollade för skojs skull på barn ringar och ser ni dom 3 ringarna som inte passar in HAHA! även asså :P (Om ni inte ser dom är det kaninhuvuden i blå, röd och svart) :O

Kajsa försvann, så då tog jag och fannie lite kort hihi! (Fannie ser jätte lite ut där :)) HIHI! :) SÖT!
Sen så hade vi kul och provade glasögon :P Haha! SÅ  SNYGGA VI ÄR PÅ BILDEN eller hur, jag såg as konstig ut så hihi... *Bort*

Snyggingar <3
Sen åkte Fannie, Kajsa och Malin Karuselle :p (Jag HATAR DET)

snygg bild VA?!? :D
Jag ska göra detta som en liten sammanfattning men det blir nog lite svårt men jag ska försöka. :P!
Sen drog vi till ICA för att köp tuggummi :P

Haha! Vi hittade fler Söta GLASÖGON :P

Här trycker vi i oss ett helt hobba bobba (Stavning)


Haha! as KUL! Jag skratta ihjäl mig...

Och dagen efter så kom Elias och Jonte upp/ner och det var fin väder hela dagen så vi badade för det mesta!

Snygg bild va :P

Hahaha vad snygg jag var :P Hahah!

INgen fatta att kameran tog kort :P

Men jag kan helt ÄRLIGT säga att jag fatta det först :P!

Sen dom andra hihii!

Hahahahaha!

Hahaha! Jag!

Ja vad har vi gjort för mer spänande i stugan då ??
Jo, ni ska bara veta vad som hände mig och kajsa, ska skriva om det nån gång (Inte nu) det var super läskigt..

Men jag kan ta allt roligt/Ni fattar, först OKEY?!?

Jag fick upp en fisk som vägde 925 g gryma jag vann störrst fisk, för hela helgen HAHA!

Den där mindre var den typ den störrsta fört men sen fiskade jag upp den där stora. Det var super läskigt för att jag fiska valigt och sen fick jag napp (det var bara jag, Kajsa, Jonte och Elias i båten) Jag tänkte typ NEJ En gädda och när vi skulle döda den typ så hoppa den så högt att den närstan hoppa över kanten alla typ skrek haha! sen stod jonte på den och jag satte kniven i den men den typ dog in, så jag skärde nästan av huvuden som ni ser på bilden. Nästan direkt efter jag hade fått min fick Elias upp en fisk och jag tänkte hjälpa han upp med fisken i bådet och då hoppar det en gädda och tar visken asså så han får en gädda oxå på kroken. sen släppte Gäddan och fisken var bara kvar, Smart nog kastade elias ut metspöt igen med fisken och gäddan kom igen , Han fick nästan upp den men då gick snöret av. GUD VILKEN FISKE TUR!

Sen en annan gång när Malin, jonte, elias och Ida var ute och fiska så kastade malin ut och fick något som hon inte skulle fått på korken...

Hon fick IDA på kroken :O
Ida höll typ på aatt svima så dom fick ringa till pappa och han fick kipsa av den... AJ AJ AJ! Sen försökte vi få ett örhänge i men det gick inte... Typ!

Sen har jag och Ida brottats på bryggan. Vi försöte putta i varann i vattnet (Vi hade klädder på oss) och det var jätte kul HAHA! Jag skulle precis putta ner henne och hon mig och då tappar vi ballansen och båda ramla i vattnet helt asså med huvudet före HAHA! det var så KUL Haha!

Orkar inte blogga mer nu ska nog gå ut och vara i solen :)

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2010-07-18 18:49:07

Sv; Har inte precis någon idol men Demi ligger nog nära till hands i så fall (:

Postat av: MileyCyrusFan

Publicerad 2010-07-18 20:53:46

fina bilder, aj, stackars den tjejen.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela