-

Början av Schweiz resan!

Publicerad 2010-07-27 15:09:38 i Schweiz 2010

Hej! och GUD förlåt mig för att jag inte har bloggat som jag sa, varför jag inte blogga var en lätt anledning, JO! jag var tvungen att ladda min laptop och när jag skulle gör det i Schweiz så hadde dom något WERD systemsak... det var bara ni vet sån här liten kontakutagt sak inte gör tjocka kontakter men tyvär så hadde jag bara en tjock, så jag gick på en liten spaning och letade och vet ni vad jag hittade en???
JO SÅKLART SKA MAN HITTA EN I RESEPTIONEN, OCH SOM HÖR TILL SKRIVAREN!!!

sååå ÅH...

Det blev ju ingen bloggning tack vare det men nu är jag på bannan igen och ska blogga om Schweiz (Vet inte hur det stavas!!)

KALLAR SCHWEIZ:

CH I DET HÄR INLÄGGET NU!!

När vi satte oss på planet till CH, så var allt bra enlikt alla förutom mig (Hihi! Gillar inte att åka flyg nu, vet inte varför!!)

(Uppe i luften)

men starten gick bra och det dåliga jag tycker med plan är att ibland när man har kommit en bra bit upp i luften at det känns som att hela planet ska åka rätt ner hela allt:et rakt ner och jag får typ DAMP och skakar och sen går det över och hela resan går jätte bra (WERD!!). Men det bästa med hela resan tror jag var att man fick en mjöl choklad när man hade landat ( :D SO HAPPY!). vad mer blev det ?? :O

GOD CHOKLAD <3
jo sen åkte vi taxi till hotellet.


Mitt och jontes hotellrum!

Jonte och hans säng!

BARA FÖR JAG smsa med en kompis som hoppades att det skulle bli dålig väder, så blev det det. Första dagen (När vi landade) så regnade det och jag tänkte direkt på: ÅÅH JIPPI dåligt väder kommer säkert vara det varje dag nu :() Men eftersom vi landade kl 12 så hade vi en hel regning dag framför oss. Så vi började med att leta oss fram och man kanske kunde hitta något ställe där man kunde köpa buss/tåg/båt-biljett (Man kunde åka allt det på ett och samma kort). Vi leta och leta men såklart hittade man det inte så det blev att åka och äta, eftersom dom höll på att bygga mycket i storstan vi var i så var det svårt att hitta vägar så tog jag på mig visavägen hatten och gick först.

Vi gick inte alls så länge bara för att jag är så bra på att går på stan så hittade jagg rätt och ordna så vi fick sitta på en resturang som hette: KEBAB HOUSE 2. Det roliga med den resturangen var att det fanns typ inge kebab HAHA! jag är ju bara BÄST. Sen gick vi och kollade och sen gick vi till hotelle rummet. Jag och jonte fick ett helt eget snyggt och fräsht rum med tv och en jätte cool dusch (Me + DUSCHA = SÅ SANT) , Den duschen bytte färg. När man starta den lyssste, såklart lysste den starkt grön (Hela duschen lysste upp haha!) och sen efter typ 15 sec bytte den till rött och ju kallare du hedde på duschen ju rödare blev det Hihi!...

//SES
Ska städa nu lite snabbt innan Madde kommer!

Kommentarer

Postat av: kajsa :pPpPpPP

Publicerad 2010-07-27 18:11:10

hur gick det för boppe?? :) <3

Postat av: Fotoemilia

Publicerad 2010-07-28 11:31:56

SV: Ne, har inte tagit bilderna i just det inlägget. Men andra bilder på bloggen har jag tagit :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela