-

Rolig kväll!

Publicerad 2010-07-29 01:35:16 i ♥ Sommarlovet 2010

Chacha bloggen!

Jag och Madde försökte lägga upp den där filmen men det blev typ något kontig så det blir typ ingen film men men orkar inte något nu ååh.

Idag har vi varit och bada i forsaleden (Badplats), Vattnet var iskallt och jag, Madde och Jonte bada hela tiden och doppa oss och allt.
Vi var där i typ några timmar typ 6-7 timmar och vi fika och bada och allt. Sen så när vi hade åkt hem drog vi in till stan på marknader och vi köpte INGET! :o
Bilder från dagen!

?? :O Vad gör vi :O
Dagens FAIL:
Jag ville testa och hoppa från en bro (Bron på bilden) och vi typ hängde oss i den och hoppa haha! och vi trodde ddet var djupt där med det var jätte grunt hahaha! Gjorde illa mig på fyra ställlen (På fötterna) HIhi!

Vi var berädda :)

Vi hänger Hihi! Och sen händer det...

Vi släppte och det var bara till knäna typ Haha!

Ska oxå lägga upp lite coola bilder från NYSS när jag och Madde sminka oss haha! Jätte snygga blev vi hihi!

Vi sminka oss typ som kissie men hon gjorde inte sådär roliga ögonbryn! Hihi! (Madde)

Haha! jag upp/nerifrån maddde tog kort på mig när hon låg ner och mitt hår HAHA! JAJA

Jag sminka Madde!
Madde sminka mig!


Jag: Vad gör du?? :O  Haha! Madde: Jag ser galen ut :P Haha!

Hihi! Snyggingar #1

HAha! Madde ramla på mig!

Oj bilden blev liten men haha!

En madde kommer flygande :P
(Ser ni vi är inte inne haha! Vi var typ 500m från huset på en åker haha!)

Jag när jag ramla, ser ni mina ben. Jag är typ som ett stort C Hihi! <3

Madde sover?? Hahahahahaha!  Sitter kanske fast?? <3

Jahaja! Madde sover har precis somnat nu och jag ska oxå lägga mig!

Tänkte rita något i hennes söta lilla ansikte och hoppas att hon inte vaknar vi får se om det går!

//SES

Kommentarer

Postat av: MileyCyrusFan

Publicerad 2010-07-29 20:55:45

coola bilder. Din blogg är jättebra

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela