-

Dag 2...

Publicerad 2010-07-06 19:31:53 i Tunisien 2010

Dag 2
var bra.
Det börja med att vi som vanlig åt frukost sedan gick vi ner till stranden fast den kortare och mycket vackrare vägen upp.

Den var såhär. Blommor över allt och den var typ 500 m lång :)

Gillar den här bilden :)

Vi gick ner och bada som valigt, vågorna var jätte stora och jätte roliga att åka på. efter det åt vi lunch och jag, Laila, Mamma, Jonte, Lovisa, Mormor och Alice på marknad vi åkte dit efter lunch. Vi gick runt där och såg kameller och många andra djur sen så hittade jag en sån här amutist eller vad dom nu heter. jag köpte en sån och det gjortde Lovisa oxå. Sedan gick vi lite till och jag hitta en annan butik och såg ett par skor, converse (Röda) Älskar dom. (Dom är inte äkta) Men ändå.

Här är vi och kollar på marknaden.

:)

Sedan var vi inne på flera butiker till och sen åkte vi hem.


Lovisa och Alice köpte en varr sin sånhär (Rosa)

Så här såg dom ut (efter en lång dag på marknaden)
vi köpte två rosa :)


Åt den fantastiska middagen igen (Men jag äter typ bara ris och pommes :P haha!)

 

Dag 3...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela