-

Väntan..

Publicerad 2010-07-05 23:13:42 i Tunisien 2010

Heej!
Ps: Kastar bara in en snabb design nu, bättre senare!

Jo, ni minns nog när jag berätta om tågresan till Stockholm japp nu fortsätter jag där....

När vi hade somnat på tåget så var man tvungen att kliva upp ungifär kl 8. Så då gick Jag, Jonte, Lovisa och Mamma runt i stockholm och kolla lite (Även fast vi har gjort det mycket redan).

Jag en tidig morgon i stockholm med inte en bil, människa, cafe eller något annat som körde/gick/öppet. Nån som har sett stockholm så??!!

Tog lite kort vid fontänen, inte den bästa men den bästa kom inte upp!

Sedan fortsatte vi mot slottet och medans vi gick så tog SÅKLART jag kort.

(Syskonen) Vi letade sedan rätt på ett cafe för att kunna äta frukost.

Leta, leta och leta :P

Bild på huset där regeringen jobbar!

Lovisa pratar och klappar räv ungen och rävmamman <3

Jag och Lovisa tog lite bilder Haha! ;)

När vi hade hittat ett mysiigt litet cafe nära kungträdgården, satte vi oss ner där och åt frukost i lungn och ro.

Min frukost (Love it)

Jag häll precis på att börja skratta när mamma tog kort på mig haha :P:p:P

Sen så gick vi på marknad och jag och Jonte köpte solglasögon (hans som jag har på huvudet) Han köpte gröna och jag rosa Hihi!


Har så mycket att skriva om så lite tid Haha! ska blogga mer i morgon. Nu måste jag sova. Har inte sovigt riktigt på 2 nätter haha!
Så får sova ut nu :)
Älskar er.
GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela