-

Bakat till match!

Publicerad 2010-06-15 19:56:37 i ♥ Sommarlovet 2010


Hej!
Morgonen har varit lugn idag, jag satt och svara på lite kommentarer och väntade på att solen skulle titta fram.
Vi sov fram till typ 11-12 haha! Jonathan såg lite på tv sen så gick han ner och fixa lunch haha det blev pizza.
Jag hjälpte Jonte baka men det blev typ inte "hjälpte" utan jag baka och han slappa "TYPISKT KILLAR".
Så det blev en plåt och två mindre formar kärleksmums. Sen ska vi köpa mer på ett cafe eller ICA.
var nyss med Johanna och vi tog kort på naturen, och hoppa lite studsmatta.
Ska stå och sälja kakor sen men är inte säker om jag ska, hmm funderar på att inte göra de nu, men vi får se!
GRYMT TACK TILL ALLA NI SOM HAR KOMMENTERAT :D

Kommentarer

Postat av: taco

Publicerad 2010-06-15 21:56:03

sv; kom precis hem från en kompis, mysat och ätit en massa gott :) sjj?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela