-

Dålig uppdatering, Varför?? [Sätter ihop 3 inlägg]

Publicerad 2010-06-29 10:42:51 i Tunisien 2010




Heej!
Jag har inte kunnat bloga för att jag har ingen internät uppkopling-sak på rummet så jag är tvungen att gå ner till reseptionen men men det betyder ju att ja inte kommer blogga så mycket under resan :) Men ja kan ju börja med resan med tåg (Jag förskrev den)!


Och då börjar jag med tå resan:

Hej kära bloggläsare!

Japp, Nu när jag skriver det här sitter jag på tåget och väntar på att jonathan, Lovisa och mamma ska komma med drickorna. Vädret ute är mellan, Det är soligt på en del platser på andra sidan sjön. Sjön är alldeles mörk och dom vita vågorna som är ganska höga. På den sida jag sitter på är det molningt. Tåget gunggar då och då och ibland lutar det lite läskigt. Nu kommer Jonathan, Lovisa och Mamma med båda min och deras dricka och kaffe.

Min packning är rätt så stor, som handbaggars har jag min laptop, systemkamera, mobil, digitalkamera och en väska som jag har rätt mycket i (Spel, papper, penna, solglasögon, plånbok med min rese peng i och något mer!

Jag fick nyss veta vilken säng jag skulle ha... Ville ha den lägst upp men som alltid får Jonathan den, men jag är nöjd men den sängen jag fick (Mitten sängen).

Som jag sa förut det jag skriver nu skriver jag när jag sitter på tåget och inte när ni läser det.

Kommer skriva mer när det har hänt något rolig :)

Ses snart!


Mamma äter precis!

Hej igen!


Nu har vi fikar lite och har börjat ätit godis. Vi har oxå spelat ett spel mini-MIG, men det är rätt svårt för att alla frågor är anpassad till vuxna typ. Har fått två brev :O Haha! Från Lovisa hon har skickat teckningar ner från sängen högst upp ner till min :)

Mamma och Jonathan håller nu på med att Skicka låtar till varann och jag skriver :P

Ska nu ta lite kort och lägga upp här på bloggen. Ska inte glömma att ordna en ny katigori, den kommer ju heta "Tunisien 2010". har nu åkt utomlands två gånger i år.

Ses snart igen!



Hejsan svejsan!

Japp nu har vi inte gjort så mycket, jag har tagit kort med min jätte jätte jätte bra och snälla systemkamera, Vi tog kort i korridoren och det ser ut som i harry potter filmerna när dom åker tåg :D

Nu så har vi oxå borstat tänderna och ska snart ordna sängarna :)





NU MÅSTE JAG ÄTA FRUKOST INNAN DET STÄNGER, KOMMER BLOGGA MER SOM GÅRDAGEN SEN!



DRÖMEN FORTSÄTTER....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela