-

Friidrotts tävling!

Publicerad 2010-06-06 13:49:48 i Skoldagar (7:an)

Heej! :D
Idag har jag eller jag är nu på friidrotts tävling, och jag har bara ställt upp i två grenar, det var höjd och häck.
På höjden gick det jätte bra, jag blev jätte nöjd. Jag hoppade 1.46 och mitt förra rekord var 1.39 så jag klarade först 1.40 där efter 1.43 sen så vann jag på höjden 1.46 iiiiih jag är jätte glad :)
Sen på häcken
så fick jag inte alls till starten, så i starten gick det pisss :P men jag sprang på tiden 15.21, har klarat bättre men det räckte till en tredje plats :)

Ska tillbaka till alla andra sen igen! ni vet där jag var innan jag åkte hit, och åker hem i kväll igen ! :D
//SES

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela