-

Mitt första design jobb!

Publicerad 2010-06-14 12:51:16 i ♥ BloggDesigner

Hej igen!
Har funderat lite och tänkte faktist börja med att göra designer till folk.

Jag tycker det låter rolig så varför inte, Jag tänker då göra en helt ny katigori som heter " BloggDesigner jobb" som ni kommer snart få veta mer om...

Men varför jag vill börja med det är för att en tjej tyckte nyss att jag var jätte duktig och sånt så hon skulle gärna vilja ha en design, så varför inte... jag sa att jag skulle kunna sätta mig ner när jag hade tid. Så nu en sommarlovsmorgon när solen inte riktigt har tagit sig kanske man kan sätta sig och börja på en. Så nu är jag snart klar med min första design (till en annan). Ni ska snart få se designen bara jag blir klar :)

 image330

Kommentarer

Postat av: Cajsa

Publicerad 2010-06-14 12:54:29

hehe ok..xD jag tycker också att sånt där är kul men då ska programmen funkar också.. :( men det kan bli kul med någon annans jobb i bloggen också för en gångs skull! :D

Postat av: Cajsa

Publicerad 2010-06-14 13:00:25

självklart! :D [email protected]



:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela