-

Såg idag en "skräckfilm"!

Publicerad 2010-06-06 17:25:35 i Skoldagar (7:an)

Hej!
igår kväll såg jag en film jag faktist har vilja sett länge, tydligen var det en skräckfilm men jag tycker den var riktigt bra även om den inte var så jätte läskig som jag trodde, ni vet inga ögon på nån gubba, blodbad och sånt :P Haha! men den här filmen gilla jag mest för att kristen stewart var med :P gillar henne som skådis.
 





Nån mer som
 har sett den??
Jag kan säga att jag rekomenderar
den till alla mina läsare.
Den här filmen är BRA :d










Panic Room

Kommentarer

Postat av: Smiley

Publicerad 2010-06-07 07:14:59

Nej jag har inte sett "Panic room" Men skulle vilja. Har du sett "Speak" Med Kristen stewart? Den är bra, men sorglig. Kristen är så bra skådis

Postat av: din bästa emelie fitzgerald <3

Publicerad 2010-06-08 17:09:19

jag har sett den amanda lilla:) och det är ingen skräckis men ändån;) den är sjukt bra. puss <3

Postat av: din bästa emelie fitzgerald <3

Publicerad 2010-06-08 17:09:58

jag har sett den amanda lilla:) och det är ingen skräckis men ändån;) den är sjukt bra. puss <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela