-

Ska ha en..

Publicerad 2010-06-23 22:49:26 i ♥ Sommarlovet 2010

Hej!

Jag har gjort en design som jag ska ha medans jag ordnar mig seriösa
. Den här designen kommer jag bara ha i en vecka eller något sånt men men!
Jag är så grymt trött nu och orkar inget.
I morgon ska jag klippa mig och jag tänker inte klippa så mycket alls för jag vill ha mycket längre hår :P
Men ja vad ska jag skriva mer om ???!!!

Jag ska måla hela dagen i morgon och kanske jag får en systemkamera snart :P


VET NI:
Om det blir dålig väder efter midsommar (Veckan efter) så kommer vi åka utomlands!
Om in så ska vi göra om mitt rum!

VILL UTOMLANDS

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela