-

Skolavslutning! NÄSTA INLÄGG!

Publicerad 2010-06-10 22:26:13 i ♥ Sommarlovet 2010

Hej!
jaha nu vad det här slut oxå...
Skoja haha! nu är det ju SOMMARLOV ÄNTLIGEN jippi :D
Ska lägga upp lite bilder från skolavslutningen och sånt men först så ska ni få se när jag och 11 andra gick och åt på stan <3

Men först så fick vi glass <3 Här är hela klassen :D
jag är två längst ut
<------
Haha! vi fick inte plats blad dom andra tjockisarna haha! *skoja*
LUNCH:

Beidan, Max, Abbe och Emelies huvud <3

Matilda, Lina, Mich, Felicia, Ellenor och Nina <3

Matilda leker "Nörd" Lina "snabb??"
 
Matilda <3

Emmelinda, Beidan, Emelie, Max, Jesper och Abbe :D
STAN:
Sen gick vi på stan och där typ gick alla åt olika affärer, men här är lite bilder på mig, Emmy och Felicia på Gina!
:
Mongo jag Haha!

hahaha! LOL på mig

Vi prova lite olika roliga/ snygga klänningar!

FUL bild jag vet men det var den ända bilden som vi vissa kläderna <3

Nästa bild skratta jag asss mycket :P hahaha! vi såg så roliga ut :P men ni skulle fatta varför om ni var där!

Jag hadde lite roligt medans jag väntade på min nästa klänning haha! Asså Felicia fick välja vilken klänning hon ville till oss <3 :D

Dom här klänningarn hatade vi hahah!

Sen nästa klänning!


Jag tycker den var cool!


NÄSTA INLÄGG KOMMER SKOLAVSLUTNINGSBILDERNA <3



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela