-

Solen <3

Publicerad 2010-06-01 15:33:03 i Skoldagar (7:an)

HEJ!
Ligger här i solen och det är jätte skön :)
det är typ 100 grader varmt och skönt Haha!
Imorgon ska vi ut och campa ;) inte så jätte kul faktist, men det kan ju bli roligare *hoppas jag*
Ska packa och sånt i kväll. Johanna ringde nyss och fråga i fall vi kunde vara med varann men tyvär går de ju inte för att jag måste ordna för i morgon * annars skulle jag vara med dig* Vi kanske skulle kunna vara med varann nästa vecka, ska på studenten sak på torsdag kväll typ hela helgen :D jätte kul :D
och ska sova över (campa) på nått ställe i morgon till i över morgon!

Det är så himla skön asså gud vad jag längtar till LOV nu! <3

I alla fall så tog jag lite kort som ni kan få se :D

Killarna! Jonte, Linus och Elias :D <3

 Jonte <3


Lite suddig bild på Linus <3

Tog en snabb bild på lite blommor och märkte att det satt en fjäril där så jag var tvungen att få den på bild :D

Och jag fick en <3333

Ska döda killarna nu! Vattenkrig....

Kommentarer

Postat av: Smiley

Publicerad 2010-06-01 20:05:06

coolA BILDER

Postat av: johanna

Publicerad 2010-06-02 15:16:23

JA! hoppas jag kan vara med dig nästa vecka! :')<33

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela