-

Sommarlovs-Lista!

Publicerad 2010-06-13 21:43:53 i ♥ Sommarlovet 2010

Summer Pictures, Images and Photos
1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Oj! det är svårt jag har många, Men en av dom är hos mina kusiner, där vi har stugan (den typ vinner) och ett ställe där vi fyra midsommar en gång i Umeå. Har många fler men det är några...
2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- jag tror jag spenderar den genom, Att vara vid våran stuga men min kusiner och det ska vara varm och skönt, vi ska bada mycket, äta glass, cykla fram och tillbaka och på kvällen fiska :D
3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Hmm något grymt gott kött och Hallumi ( Det är en ost som när man tuggar på den låter det som gummi)
4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Jag har så mycket men jag ska börja sommaren med att sommar-jobba (Måla) i en vecka, sen midsommar hos mina kusiner, Drar sedan till stugan men typ alla kusiner, drar till yran med alla Stockholmare och dom från Umeå, Kusin kväll med resturang och mer, smultron plockning, farmor och farfar, BAD & SOL, kompisar, Bästiskväll, Marknader, studsmatta, och jag och några kompisar ska vårt eget lilla cafe i en veckan typ.  Ska säkert göra mer men det är något av allt jag har planerat.
5. Dina bästa sommarfärger?
- Det är nog ljus grön, vit, ljusblå, brun (kroppen), och jag tänker oxå på en lite ljusare röd. Med mera!
6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
- Kusiner, Sol, Bad, Studsmatta, Sommarjobb & kul. finns säkert mer men kom inte på något mer :P
7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Det var när kl var typ 11 och jag ville ner och bada i ån hos mormor och morfar, jag berätta det för Kajsa och hon ville det med så vi fråga mormor och hon sa visst! och vi åkte ner och bada och det var jätte varmt och skönt och allt kändes så RÄTT :D Allt var så bra jag ville bara att tiden skulle stanna där. Har massa mer men det är ett av min favvo minnen.
8. Havet, sjön eller poolen?
- Haha! olika, poolen för den är frächast (stavning), Sjön för det är ju det fria och Havet för det är ju liksom allt :P
(svårt att förklara men allt)
9. Vad väljer du i glassbaren?
- Två Citron (som jag köpte i Italien, som hade grymt mycket smak och den smakade som om jag drömde)
10. Vart går din drömsemester?
- Stugan, Thailand & Australien

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela