-

Trav idag?!?

Publicerad 2010-06-12 10:46:17 i ♥ Sommarlovet 2010

Hej!

Ellenor var här igår till kl 12 och sen så skulle hon cykla hem men jag sa att "hon skulle sova här" :P
som hon gjorde mot sin vilja jag spände fast henne i en stol och stoppade upp ett äpple i munnen på henne. Hon hade svårt att andas men hon klarade natten... nu sitter hon och sover på sin stol i hörnet och känner sig helt slut. Hon vet inte vem hon är och vet inte vad hon ska göra men en sak vet hon, Att det jag skrev nyss hitta jag på Hahaha!
Nej men hon och jag var upp till typ 2 haha! och som till halv 10 :P
Haha! Nu ska vi äta frukost och sen ska jag för första gången få fara på trav med ELLENOR Haha! jag ska sattsa en 10 :D

SES SNART :D


Efter skolavslutningen :P

Kommentarer

Postat av: Smileeey

Publicerad 2010-06-12 18:29:56

Vet inte, dd?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela