-

TUNISIEN!

Publicerad 2010-06-26 15:47:11 i ♥ Sommarlovet 2010

HEJ!

Nu håller jag på att packa, vi sak med ett tåg kl 20:20 typ (Till Stockholm) Sen ska vi gå där på stan ett tag. Mormor vat inte att vi ska dit, så det blir en överraskning. KOMMER KANSKE BLOGGA UNDER SEMESTER! Men jag vet inte hur det ser ut men om det går kommer jag bloggar varje kväll i Tunisien. Jag vill ju så gärna blogga om midsommaren (hoppas ni har haft en bra midsommar) men jag hinner inte, det kanske blir nästa vecka (när vi kommer hem).
Tänker oxå göra en ny header i Tunisien, men men måste packa klar nu :)

Älskar era kommentarer, KOMMER SVARA PÅ DOM NÄR JAG HAR TID :)

ÄLSKAR ER <3

Kommentarer

Postat av: Cajsa

Publicerad 2010-06-26 17:09:08

den har varit toppen. själv?

Postat av: Cajsa

Publicerad 2010-06-26 19:03:13

hehe ok, du får göra så. :) jag sitter med Fay i knät igen..xD

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela