-

Bodabooo

Publicerad 2010-11-02 21:46:49 i Skoldagar (8:an)

Nemen chaa!

har glömt och blogga helt haha ^^
Men igår var jag, Kajsa, Nils och jonte på bodaboo. Ni som inte vet vad det är så är det en fabrik kan man säga med massa olika koridorer och rum, i rummen är det fullt med saker man ska lösa och sånt tex man ska klättra dit utan att röra vi den saken och sånt. iallafall så brukar det vara ljus där men på bodabooo är det mörkt i hela "huset" och det går runt spöken och sånt och skrämer än hela tiden och allt är super roligt och sånt!
Jag tyckte först det skulle bli skita läskigt men när jag hade sett spökena en - två gånger blev det bara super kul. Jag och Kajsa vill bli jagad av spökena så vill skrek och akta oss (När man gjorde det följde dom efter oss).
Första spöket jag träffa på var i en bannan som heter "militären", vi satte oss ner och vänta på att på en singnal av jonte. Vi stängde dörren¨hår och jag satt en bit bort från dörren med ryggen mot den (Dörren), sen sa Nils med en super lungn röst baah
- Amanda, det är en monster över dig

Monstret stod böjd över mig, det var en död militär med blod i pannan och massa sånt, hahaha jag kolla inte upp för han var typ 10 cm från mitt huvud så jag slängde mig ner i Kajsas knä och skrek haha det var så himla KUL, vill dit igen.

Hahah så kul det var hahaha :D



Det finns ett rum som heter spökhuset (Nytt!) där som var super kul vi klara nästan ut den, jag vet hur man klarar den hahaha super lätt!! (Eller inte hahaha)
(Stavning)

Jag tänkte ta med och filma där men orka inte. Men vi blev filmad i spköhuset när vi klara den (Nästan) och jag typ hade damp så jag skratta, skrek och hade damp.

HAHAHA ^^
Bilder från flytten kommer nån gång snart :D
Kram!

Kommentarer

Postat av: hannah

Publicerad 2010-11-03 19:14:24

jag var på boda borg igår det är superkul.



det nya rummet hette väll typ spökvinden.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela