-

DAMP på datan!

Publicerad 2010-11-21 21:16:12 i Skoldagar (8:an)

Blää Haha!
Jag har målat klar mitt rum nu :D Iallafall första lagret. Har tränat idag "Igen" Och sen har jag ju oxå varit sur på datan, den där dumma datan har fullt minne *Hatar* Men pappa beställde i Fredas hem en sak till datan så vi kommer få den på Onsdag eller Torsdag. Så då kommer nya bilder :D (Bowlingbilder, filipsbilder och utebilder)
Så nu ska jag träna lite på engelskan. Skulle vara typ 5 minuter lång hehe min är typ två :O men men... SES!!
Älskar bilder <3
Ful design, jag vet!

Kommentarer

Postat av: matilda - smilinggirls!ッ

Publicerad 2010-11-22 15:40:24

Fin bild! Himlen var härligt blå :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela