-

Filip och David Haha!!

Publicerad 2010-11-19 18:44:01 i Skoldagar (8:an)

Hellu!
Hade No idag, Gissa hur mycket jag fick gjort!! INGET, bara för att jag låste upp till Filip och David. David tog min data och Filip höll i mig så jag itne kunde ta den..... Och David gick in på min blogg, och ja dom leta ju efter lite kontiga saker kan man ju säga :P hahaha och jag försökte stänga av datan och få Ellenors hjälp men hon hjälpte ju FEL person...
Tänkte lägg upp lite bilder från bowlingen men datan dampar så senare...
På bowlingen kom:
1. Max
2. Nina
3. Jag
4. Joel
Haha nöjd :D
Filip och David Haha XD
NY header kommer när datan slutar dampa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela