-

Harry Potter och dödsrelikerna, Harry Potter och dödsrelikerna och Harry Potter och dödsrelikerna...

Publicerad 2010-11-24 21:47:21 i Skoldagar (8:an)

Heejsaan!
Ska snart sätta mig och se på tv, och se något. I morgon är det typ idrott och slöjd, sjöld är super kuul!
Idag fick vi brev att hämta ut den där saken till datan, så jag kanske kan ta med kameran till skolan Eller inte KANSKE jag ska ta med den, Ska på bio med Nina, Filip och David men det är ett stort MEEENNNN, Jag och Nina vill se Harry Potter och dödsrelikerna och Filip och David vill se jackass 3D som inte ännns går på bio nu (i vår lilla stad). MEn i morgon ska jag igen stanna på skolan tills det stänger haha med Ellenor :D vi ska baka med Ola. I måndas så stanna vi oxå på skolan tills det stängde hahaha :D
Men men nu ska jag upp och se tv, Pussar&Kramar på dig!

MInns du NINA!!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela