-

Harry potter!

Publicerad 2010-11-27 10:52:27 i Skoldagar (8:an)

Hej, vakna nyss och ska snart äta frukost. Idag sak jag dra hem till Emmelinda. Vi ska baka pepparkakor, asså Nina, Jag och Emmelinda. Ska berätta mer om bion tänkte jag göra. Biofilmen var rätt bra men man hann inte vara så mycket med dom man gick med. Vi prata jätte mycket innan filmen sen blev vi typ tyst haha. Nina hon hoppa till varje gång något dom snabbt, asså först är det inget på bilden och sen hoppa det fram något. Jag blev rädd för en tant haha. Men jag var tvungen att lämna ifrån mig kameran på bion, för att jag skulle inte vilja betala 50.000 kr, så jag fårga om jag kunde ställa den i maskinrummet, och det fick jag. Man längtar ganska mycket till nästa Harry potter film.
Men ska nog ta kort idag innan klockan 1-2.
Men men ses snart :D (KOmmer lägga upp massa bilder idag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela