-

Semester!

Publicerad 2010-11-07 09:48:39 i Skoldagar (8:an)

Igår åkte vi till mormor och morfar men inte till dom dom utan vi åkte i ställlet till Laila och Tobias hus haha eftersom dom skulle bjuda på middagen hihi ^^ Det var jätte mysigt, jag och Albert vi hade klätt ut oss till mimmi och musse, och ssamtidigt var vi jägare Riktigt kul. Det som var synd var att vi inte sov över så det måste vi göra nån gång igen, även fast vi har sovit över där nu varje helg i tre veckor haha ^^.
Nu är det bara typ 7 veckor kvar till julafton, Lovisa går runt och frågar för varje dag som går: Amanda hur många dagar är det till jul nu??
Ååh vad kul det ska bli med jul, jag ska själv sätta mig ner och göra en önskelista nu hihi  ^^
Igår hände det oxå en till sak, mamma och pappa satt och boka en resa till Teneriffa :O
Sååå kul det ska bli, vi tänker åka i 2 veckor och åka den 26, två dagar efter jul men vi bestämde oss för att åka i en vecka efter nyår och åka då en 2. Så nu kan vi vara med familj och vänner längre innan vi åker!
Ska bli så kul, och jag kommer nog blogga då från Teneriffa *Kanske* :D







Ska bli så kul ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela