-

Snö över en natt...

Publicerad 2010-11-11 15:45:47 i Skoldagar (8:an)

Hej, har nyss kommit hem hehe med bussen. Dan har varit seriöst dammpp. Först tog David min plats bredvid Nina >:( Hehe skoja, men fick typ inge gjort den lektionen :D
Sen hade vi idrott, orkade inte hehe :P
Efter det hade vi lunch och michelle hitta en 5:a på golvet (NOT!) Ja vad hände sen vi hade slöjd och där fick jag inge gjort för att först så skulle jag göra en ritning som tog hundra årrr och sen misshandlade Ludde mig och jag var sååå grymt trött. Sen gick jag, Nina o Emmy på stan och hade super kul..... :D
Orkar inte skriva nu för nu ska jag plugga !!
Bowling nästa helg??? Kanske :D
Kolla vad fint det är ute!
Rolig liv jag har hehehe ^^<3
Över en natt fick vi 2 dm snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela