-

Sovit?

Publicerad 2010-11-29 21:40:13 i Skoldagar (8:an)

Hejsan alla trötta där ute i världen.
Har precis gjort klart allt. hämtat Lovisa, gjort läxan men inte sovit haha, jag suger på att sova på dagen eller mot kvällen. Jag är super pigg nu haha och är super nöjd och ser på "hollywood fruar" Super kul och jätte mysig, haha det är så himla roligt hur olika alla är i världen. Har kollat på min omdömmen (Skolan) idag och är super nöjd fick riktigt många pill upp (Röd - trigangel = IG och gul - fyrkant = Når inte målen och mörkgrönt - cirkel = G och grön - pill = Högre än G) Och som jag ljus beskrev så är det högre än G stol. Vad ska jag mer skriva om hihi ^^

Inge :P

Här kommer lite vinter bilder från kvällen:

(Bilder kommer snart)

"PUSS"

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-11-29 21:43:47

Vi kan följa varandra ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela