-

Morgonen!

Publicerad 2010-11-14 13:51:07 i Skoldagar (8:an)

Hej tänkte att ni ville se lite bilder från morgonen :D
Tänker göra önskelista sen haha ^^
Hihi snygga jag & Ellenor!
Ellenor <3
Ellenor ledsen :'( (Not!)
Ellenor skrev för ett tag sedan på sin blogg var jag bodde och här ska ni få bilder på mitt hus.
Från Ellenors blogg: Tänkte förklara för er var AMANDA BOR!! HÄR:
Hon bor i ett stort hus som är rött och vitt,
hennes staket är brunt och fult (slitet). Amanda tycker: Jag tycker inte det här staketet är ful (Gilla!!)
Hon har ganska många björkar runt sitt hus och bor typ 2,5 km från mig fast hon bor uppe i skogen (läs: mitt ute i ingenstans...).
Hennes hus har inget garage eller liknande, fast en liten lekstuga har dom kunnat trycka in på den minimala gräsmattan.
Lekstugans färg är grön med röda knutar, det enda fina på hela gården (ta inte illa upp Amanda.) men Amanda har sitt rum i lekstugan, för hennes föräldrar tyckte att hennes fisar luktade så äckligt. :)
Detta är ett skämt om det är NÅGON(!) som inte fattat det. ;)
Amandas hus är mycket finare i verkligheten x)
Hahah rolig vaa???
Men nu ska ni få se himlen idag Fiinn!
Kramkram <3

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2010-11-15 15:09:22

härliga bilder :D hehe

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela