-

Våran klass = BÄST

Publicerad 2010-11-27 19:52:07 i Skoldagar (8:an)

OKey, Här kommer lite bilder från när Filip lånade min kamera, bilderna är på VÄRLDENS BÄSTA KLASS, SYDNEY <3
Skolsköterskan och Matilda
Snygga Beidan (Bild dagen av matilda precis innan Filip kom och tog kameran, Filip i randit innan han börja springa)
Abbe
Rör på läpparna, och se hur er bild blir!
Kram-kalas :D
<-- David, Jag, Joel, Matilda och Jesper :D
Abbe, Jesper och Pontus :D
Matilda
Eeh tuktad
Pingis på raster :D
Hehe lite bilder!

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-11-27 22:00:30

Amanda, du är sääääääääääääääääääämst på att välja bilder på mig... jag kommer göra hämnd! ;)<33

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela