-

Varför, varför?? Haha ingen kommer läsa hela :P Men det står hemlisar i den :O

Publicerad 2010-11-09 21:21:33 i Skoldagar (8:an)

Hej, fick vet idag att jag kommer att få tandställning... :(

Jag vill inte ha tandställning, skulle först inte ha det alls men sen var nån dum tandläkare konstig och missa helt att det var en tand somm behövde dra, så jag fick själv säga det och det tog ett tag att sen få dra den och nu har tandläkarna sagt "typ" förlåt och vill då göra s¨å att jag kan få förtur att få tandställning... NEEJ! ååh..
Jag vet att alla vuxna säger: Nej nej det är jätte bra, du kommer få jätte fina tänder och bla bla bla...
Men tex är min mamma är en av dom, och ja hon har inte änns haft tandställning haha hon är en av dom som inte vet hur det känns.
Min moster Laila har haft alla olika tandställningar och hon säger oxå att det inte är kul men det blir bra efteråt, så ja jag får väl bli lite mer mobbad på skolan då haha "skoja"

Jag kommer se mobbad ut haha....

Nej men visssaaa är jätte fin i tandställning, men jag tror inte jag är en av dom :P

Men men det är inte förns efter jul så då får jag njuta med min tänder :D <3

Men men jag har plugga ganska lite.... så nu innan klockan har blivit 10 ska jag ha läst två sidor och ska kunna dom sidorna utan att kolla :D

Haha oj vad långt jag har skrivit haha, lovar att typ ingen kommer läsa hela texten, om du som gör det eeh gör det lägg en kommentar haha blir roligt se haha.
Efter ´som inte så många kommer läsa allt kan jag skriva en hemlis, jag ska inte på konfan i morgon hehe okey varför är för att jag ska rååå plugga haha så det blir ju inte så mycket roligare och en till hemlis är att jag ska dränka Max i morgon på badet i barnpoolen haha *Skoja.... tror jag.. hahaha skoja*
Och en till hemlis är att jag ska krama Nina 10 gånger i morgon och min sista hemlis är att allt jag har berättat är inga hemlisar hihi ^^

Kul att skriva så mycket, som jag tror ingen  kommer läsa haha jätte kul haha....

Kanske ska skriva vem jag är kär i :O aaaaah vem kan det vara jo *i** ?? Vaa?? *i*a eeh vaa?? Men NINA Hahahaha rolig jag avr vaaa!!!! Haha skoja jag ahr super kul nu hahahahahahaha

kanske ska skriva vem jag är gift med Ellenor haha nej men nu ska jag vara seriös. Hahah vem kan det, jag har skrivit super lång text och är super nöjd för att jag inte har skrivit om något seriöst, förutom tandställning.. :( Vill inte ha tandställning Weeeeeeeeeaaaaaaahhhhhhhhhhhhh haha jag har seriöst asssss kul nu hahaha , jag ser på tv samtidigt så jag ser inte om jag skriver fel eller stavvar fel hahahaha, men men nu ska jag se hur mycket jag har skrivit.... OJOJOJ Amanda du är grym ahha
Okey alla som läser detta kommer tro jag är konstig hihi ^^

OJ JAG HAR GLÖMT NU HAR JAG BARA 3 KVART PÅ MIG ATT LÄSA TVÅ SIDER OCH KUNNA DOM HELT UTANTILL :o OOOH NEEEJ. Ska bli kul på skolan i morgon :blush: för hihi då kanske vi ska få LEKA LEKAR HAHAHAHA JAAAAH :bigeyes: ÄLSKAR ALLA SMILISAR HAHA :D

Men men nu ska jag sluta haha hej då!!

Skittt fastna vid tv och nu har jag snart bara en halv timme på mig :O

Men men nu måste jag plugga ses

NI får ingen bild hahhahahahahahahah ;P

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-11-10 06:47:21

Bra hemlisar ;) men ska du ha räls? <3

Postat av: Lina

Publicerad 2010-11-10 06:55:35

hahah Amanda fan vad du är dryyyg...(läste allt)

så jag antar att jag har slösat några minuter i mitt liv,(SOM JAG INTE KAN FÅ TILLBAKA!) men det gör inget det är ju bara några minuter som kan förändra hela mitt liv men, nej nej skit i det du.....

Postat av: malin

Publicerad 2010-11-10 15:28:30

hej amanda, jag läste allt :D::D:D / kusin malim

Postat av: kajsa

Publicerad 2010-11-10 16:09:16

heeeej amannnnda!

jag läste allt presic som dom andra

:D <333

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela